CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 7 Julai 2008

Monalisa


ishh..
cantik tul ciptaan tuhan ni...
smlm aku tgk drama monalisa kat astro..
minah ni berlakon...
best arrr... dh lame x tgk die belakon...
romantik lak tu same akasha...
korng yg lum tgk sabtu nanti ade siaran ulangan aku rase...
jgn lupe tgk...
tapi sian aku kat dier...
nape die putus tunang..
bile die nak kawen nih???
sedey aku.... emotional lak aku nih...
ucapan khas utk nasha..(kalo die bace blog aku lah..)..
(giler nasha bace blog aku nih..)
kalo kawen tolonglah jemput i yerk..
yang eklas... zarina

4 comments:

@tune® berkata...

ahhh..gua lupe mau nonton..padahal da igt suda...
ye...makhluk Allah ni mmg cantex...mcm i gak la kn..hikhikhik

mem berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
chucky berkata...

x pe la dik
nnt aku tengok kalu sempat
tengok kat umah ko
hehehehehe

zaryna berkata...

hahahhaa...