CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 7 Januari 2009

setiap petang.....

setiap petang (isnin-khamis) wa kalo x de hal mestilah tengaok tv tv3 balik keje...tu alah cite spa q tu... yg glem2 makcik die.... pastu hari ni barulah wa tgk cite smpai abis (kirenya smpai cik ct kite tu nyayilah).... barulah wa perasn yg teknik cik ct memakai tudung tu sungguh dahsat... wa rase nk sms die j.. tapi kt x d... sesape yg byk kt tu tlg la sms die suh pakai tudung elok2 sket... kot rase x nak pkai baik cm hajah deja moss tu.. rilex j... mampus la orng nk kate ape pun kan?? x yah hipokrit... kan hjah deja... tak gitu?? wa kekadang pakai tudung x eklas gak tapi x d lah smpai masuk tv kan..jd korng x d lah nk kate2 aku sgt... ehehhe

2 comments:

@t00neY r00neY® berkata...

ceh....
wa malas nk komplen..
wa pon ala kadar

chucky berkata...

tade sopan sangat la minah tu